INFORMAȚII

  /  INFORMAȚII

Cum se desfășoară consultația dumneavoastră?

 

Prima vizita este foarte importantă pentru a putea înțelege cât mai bine nevoile și așteptările dumneavoastră. O evaluare completă și corectă a stării dumneavoastră de sănătate, a problemelor medicale sau estetice și o planificare atentă a planului de tratament sunt esențiale pentru a oferi cele mai bune rezultate.

Imediat ce intrați în clinică, un membru al echipei noastre vă va întâmpina și vă va înmâna un formular cu întrebări privind istoricul medical. Totodată veți completa și un acord de consimțământ. Este important să cunoastem istoricul dumneavoastră medical, de aceea vă rugăm să veniți cu documente medicale (rețete, investigații) de la tratamentele precedente chiar dacă vi se pare că nu sunt semnificative. Este rolul specialistului sa decidă.

După încheierea acestei prime etape, veți fi condus în sala de consultație. Consultatia va fi realizată de un medic calificat, care, ulterior, vă va recomanda un plan de tratament personalizat pentru a va oferi cele mai bune rezultate. Rolul consultului medical este de a se face o evaluare completă și corectă. În cazul în care, pe durata consultului, specialiștii noștri constată că procedura nu este potrivită pentru dumneavoastră sau că v-ar expune unor riscuri prea mari ne vedem nevoiți să vă refuzăm tratamentul.

Ce se întâmplă în cazul în care pacientul nu-și respectă programarea sau întârzie?

Înțelegem că uneori pot exista anumiți factori externi care duc la o eventuală întârziere sau la anularea programării. Traficul din București, spre exemplu, ne poate pune în dificultate, sau mașina ne poate juca feste, sau se poate ivi un eveniment neprevăzut în viața noastră. Orice este posibil, însă ne așteptăm să aveți în vedere, pe cât posibil, prevenirea unor astfel de situații, pentru a evita întârzirea la programare sau să ne informați în timp util despre o eventuală anulare a acesteia.

Pentru a nu crea o situație inconfortabilă pentru pacienții care respectă ora de programare și ajung la timp, ne rezervăm dreptul de a reprograma procedura dumneavoastră, dacă timpul rămas este insuficient pentru a o efectua. Însă, în situația în care timpul ne va permite, vom face tot posibilul ca aceasta să fie în aceeași zi.

În cazul în care nu puteți ajunge la programare și doriți să o anulați, vă adresăm rugămintea de a ne informa cu minim 24 de ore înainte. La două neprezentari ne rezervăm dreptul de a vă refuza ca pacient al clinicii.

Totodată, se poate întâmpla ca ora dumneavoastră de programare să fie întârziată din cauza unor situații medicale neprevăzute (complicații în timpul interventiei cum ar fi sângerări, atacuri de panică, lipotimii, etc.).

Pentru a preveni astfel de situații, încercăm să rezervăm timp suficient între programări. Suntem convinși că înțelegeți aceste aspecte și că dacă ați fi dumneavoastră într-o astfel de situație v-ați dori să primiți întreaga noastră atenție, chiar dacă timpul programat s-ar depăși.

Este consultul gratis?

Nu. Consulturile oferite în clinica noastră sunt contra-cost. Medicii noștri, cei care vă vor oferi consulturile, sunt experți plătiți, calificați și, în consecință, avizați să vă ofere cele mai bune îndrumări în domeniu. În cazul în care tratamentul recomandat este efectuat în aceeasi zi costul consultației se scade din restul procedurii.

Personalul nostru se află într-un proces de pregătire profesională continuă și participă în mod constant la evenimente de specialitate, pentru a fi la curent cu cele mai noi tehnici și tratamente.

Clinica noastră se face remarcată prin:

  • aparatură de ultimă generație și de cea mai bună calitate
  • produse de calitate superioară
  • atmosfera primitoare

Este adevărat faptul că voi primi tratamentul dorit în ziua programării?

Nu vă garantăm că veți beneficia de tratament în ziua programării, dat fiind faptul că pot exista motive, de diferite feluri, care să împiedice efectuarea unui tratament (de exemplu: un tratament în curs, incompatibil cu procedura pe care trebuie să o efectuăm, probleme privind coagularea sângelui, existența unor leziuni în zonă, prezența anumitor alergii, anumite anomalii anatomice, medicamente imunosupresoare, anumite afecțiuni medicale, prezența virusului herpetic, etc.). Toate acestea, precum și altele, pot împiedica efectuarea unui tratament ad-hoc.

Nu uitați să cereți informații!

Vă oferim toate îndrumările și informațiile medicale necesare cu scopul de a preveni și de a vă oferi posibilitatea de a lua o decizie în deplină cunoștință de cauză. Această prezentare joacă rolul unui ghid general și în consecință nu cuprinde toate detaliile necesare.

Dacă aveți vreo nelămurire, echipa noastră vă stă la dispoziție pentru a vă răspunde și pentru a vă oferi cea mai bună expertiză posibilă.

Sperăm că acest ghid cuprinde toate informațiile necesare privind politica clinicii noastre și că vă este util în clarificarea unor eventuale neclarități. Dacă aveți nevoie de informații suplimentare nu ezitați să ne contactați. Vă stăm la dispoziție pentru orice detalii.